tirsdag 13. september 2011

Sommerferie over

Hævtæh - då va sumaren over. Husker bare få glimt: svette kropper, små dongeriplagg, generell lesbiskhet på alle fronter og tyske barter. Pluss et generelt rusinntak som har sendt iq'en min en åtte ni stadier tilbake på evulosjonstreet- eg vet faen ikkje kordan vi klinker opp en link her inne lenger- men vi finner vel frem til det.

Nok om det. Grunnen til at vi gidder sette i gang igjen e at det kommet såpass mye bra rap, noe eg trodde aldri kom til å skje. Men der ser du.




Eg gidd ikkje det der Taylor greiene. Det minner meg om Necro. Eg gidder det her Spaceghost greiene, det minner meg om 3-6. Her e en schnææ mixtape. Han har flere. Kjør deg opp.


4 kommentarer:

  1. det e det lille mate bildet & pålydende mixtape eg flekket opp. de 3-4 andre elelr ka f kan dokker saktens finne sjøl

    SvarSlett
  2. When surfing websites offering free sheet music, search for hyperlinks that can direct
    you to similar web sites. This can assist you in finding
    more options to select from.
    My web blog ; mediafire mp3

    SvarSlett
  3. The internet is crammed with songs discussion boards,
    thus in case you are enthusiastic about songs it is recommended to join several community
    forums. Community forums clients are extremely friendly and
    useful, they will write-up links to free sheet music
    sites and even reveal their own songs.
    Here is my webpage : Mediafire Download

    SvarSlett