lørdag 12. februar 2011

2 favorittlåter fra Kanye West

Jeg er ingen stor fan av rapperen Kanye West (faktisk er jeg ikke fan i det hele tatt, jeg misliker generelt sett folk som sutrer), men har lagt merke til at 2 låter aldri er langt fra musepekeren i iTunes. Det er ikke rapperen Kanye som gjør disse låtene til det de er heller, men det spiller mindre rolle...

1. Spaceship ft. GLC & Consequence



Produksjonen! Hva mer trenger jeg å si? Jo, at GLC sitt vers (@2:10) er jævlig fett. Blast den låten her gjennom hele kåken din og føl gleden. Kred til min franske samboer som åpnet øynene mine for denne.


2. Gone ft. Cam'ron & Consequence



Killa Cam! Hva mer trenger jeg å si? Jo, at jeg elsker det lange, instrumentale mellomspillet fra 3:33 til 4:10. Kul manøver det der, Kanye.

Tror faktisk jeg skal stikke og høre litt på College Dropout, som jeg må innrømme er en jævlig solid sak. Noen som anbefaler My Beautiful Dark Twisted Fantasy? Jeg er fortsatt i mørket der, må si jeg fikk hele opplegget i vrangstrupen da han drev og droppet "episke" videoer og hauset seg sjøl opp i fjor høst.

1 kommentar:

  1. my beautiful dark twisted fantasy er helt fantastisk.

    SvarSlett