lørdag 26. februar 2011

Gucci Gucci Bandana

Okei, siden jeg er i en slags ATL-stim om dagen tenkte jeg å slenge ut 5 favoritter fra Gucci, som jeg mener er perfekte jams for en lørdagskveld. Disse låtene er remixet av forskjellige folk, type samme opplegg som på ATL RMX-tapen. Det finnes to hele utgivelser med Gucci-remixer av denne typen der ute, men ikke stress, det eneste som egentlig er verdt å sjekke ut får du nå. Det her får du sikkert lov til å spille på vors også, siden Gucci er tatt inn i varmen av alle landets hippe sjeler. Vi får se om han får kjælighet for tattistrenden. Vær så snill folkens, gå ut og få dere noe blekk i fleisen.


Gucci Mane - Brand New (Rustie Remix)

100% klubbet ut. Rustie har tatt en helt ubetydelig låt og gjort den til en banger. Kudos.


Gucci Mane - Party Animal (Hudson Mohawke Remix)

Hudson Mohawke i typisk form, med herlige synther som minner som sent 80-tall / tidlig 90-tall. Friske handclaps og go' stemning hele veien til nachspielet.


Gucci Mane - Frowny Face (Douster Remix)

Også denne låten har noen breiale synthlinjer jeg ikke kan la være å elske. Første gangen jeg har hørt noen nevne Savannah på lenge! Mer om den støvete lille byen og dens innbyggere i et senere blogginnlegg.


Gucci Mane - I Be Everywhere (DZ Remix)

Let me get back on the mic, this shit is EASY to me!


Gucci Mane - Weirdo (DJ Swerve Remix ft. Ghetts)

Wurrrdo!  Passende nok en av de første singlene hans etter han tattet iskrem i trynet. Har egentlig ikke noe forhold til Ghetts, som tydeligvis helt tilfeldig har endt opp på låten, men lattis liten flow mot slutten der.

PS! Trynetattis går _jævlig_ galt:



IT FINNA BE GON', NAHM'SAYIN?

Hahahaha, KOM IGJEN! Nå venter jeg bare på ekvivalenten til han kisen som tattet det fulle navnet til damen over ryggen et par uker før hun dumpet han, men denne gangen i pannen eller noe sånn.

PS2! Soundcloud in effect bwoi. Fra nå av blir det mye bedre muligheter for å laste ned, og ikke bare skabbete YouTube-streams.

PS3! Jeg vet, men dreit meg ut og kjøpte X-Box.

PS4! Alley Boy pensjonerer seg:

Alley Boy ft. Gucci Mane - I Don't Wanna

DRAMA!!! Heldigvis ingen Willie The Kid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar