torsdag 21. april 2011

Lil' Wayne 4.0

ENDELIG ser det ut til at Weezy er ferdig med kvasi-rock-driten sin for godt. Jeg digger denne singelen, på tross av at det selvsagt er BMF / MC Hammer generasjon 8,5. Sammen med 6'7" er det likevel nok til å fyre opp under forventningene til Carter IV igjen.



Forresten, Rick Ross i en rullestol sittin on duuuubz >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Lurer fortsatt på hvor faen det innfallet kom fra, haha. Når det gjelder andre nyheter kan jeg meddele at jeg er tilbake fra et par uker i California, og klar for å droppe noen kule blogginnlegg som har ruget i inkubatoren en stund i løpet av de neste dagene / kommende uken. Tytes.

5 kommentarer:

  1. Ja bave, ka skjer?

    SvarSlett
  2. Livet skjer tjommi, men det kommer en kickstart på bloggen igjen i løpet av natten/morgendagen. Nøyaktig tidspunkt avhenger litt av hvor lenge jeg skal rave i kveld, samt hvor mange biffer jeg har til å rulle opp nå som Christiania er (midlertidig) stengt. Vi er på vei tilbake, det tar bare tid å tilpasse seg vårsesongen, zeen?

    SvarSlett
  3. Yo dere er ute av gamet, men tenker at denne kan insipirere dere i gang igjen. Jeg har laget en playlist med noen virkelige summerslappers og zippet dem i en fil for alle players.

    http://vgd.no/musikk-tv-og-film/hip-hop/tema/1650883/tittel/down-south-slappers-for-ya-ass-again

    Ps: Skrev forresten feil når jeg skulle på siden deres og skrev k-bave.blogpot.com og fikk mad lattis. Sjekk det ut.

    SvarSlett
  4. Der rullet dere opp den underliggende religiøse agendaen vår. Keep it on the tuck.

    Solen skinner her nå, så jeg skal laste ned mixen og hive den på pod'en før jeg stikker ut. Kommer med tilbakemelding på utvalget ;) Er definitvt helt ute av bloggspillet for tiden, skole og lettkledde kvinner i parker er en altfor stor distraksjon, men så snart jeg har drept eksamene mine i løpet av en 2 ukers tid skal det bli offisiell åpning av sommersesongen på Bave'n.

    SvarSlett