tirsdag 18. oktober 2011

666




Memphis by Onkel $krue

Tracklist:
Project Pat - Still Ridin' Clean
Koopsta Knicca - Smoking on a J
3-6 - Riding Spinners Instrumental
Koopsta Knicca - Stash Pot
Triple Six Mafia - Niggaz Ain't Barrin' Dat
3-Six - Ridin' Da Chevy
666 Mafia - Paul, With Da 45'
Koopsta - Now I'm Hi (part 2)
Pat - Niggas got me fucked up
Three-6 - Just like us
III-VI Mafia - Yeah, they done fucked up
Project Pat - Choose U
PP - That Drank
Koopsta Knicca - Crucifix
Evil Pimp - Acid Rain

Mine to favoritter innenfor musikk er Hypnotize Minds og Dj Screw.
Jeg liker at musikken minner om mumier, blodige lår, skitne sår, rustne nålspisser og kvelder uten måne. Riveren kommer når Mariah Carey hveser ut Fantasy med stemmen til en gråpelset varulv. Screw er pulemusikk for meg. Jeg elsker det!

Denne mixen skal spilles i begravelsen min.

Onkel $krue

5 kommentarer:

  1. Tidlig three six mafia e mad najs. No skal æ laise opp mystic stylez og the end. Da Summa e jo en av mine favoritta. Fette lenge sia æ har hørt på dæm. Dæm går hardt dær. Memphis har mye gull som folk sover på. Playa G, Indo G & Lil Blunt (før dæm joina hypnotize), Lil Milt (kanskje han e fra nashville, men veldig memphis affiliated), Lil Pen, Playa Fly, Kingpin Skinny, Gangsta Pat, Al Kapone, Tom Skeemask, Tommy Wright. Memphis e vel den byen dær dæm e minst kreativ med rap navn! To av de råaste skivan fra Memphis som e slept on e Playa G - Pimp Shit og Lil Pen - Shock tha world. Hvess dåkker ikke har sjekka de hær skiven ut så vet du ka dåkker ska gjøre.

    SvarSlett
  2. Begravelsen din? Kommer Alistar Huxley og Rasputin? Og ska vi drikke blod eller skyte bol over kisten din?

    SvarSlett
  3. tjittene skjøgar med blodige øgar

    SvarSlett