fredag 7. oktober 2011

Fredag morgen

12:00. Tidlig opp og stå. Hussle husstle steal steal. Her er noe god, gammeldags 'ryder music'. Jeg savner da Dip Set løp rundt overalt i rosa bandanaer og amerikanske flagg ass. Etter Max B sluttet å lespe på låtene deres (alle vet at lesbing er fett), har han klart å forbli noe så sjeldent som en feita mixtape-rapper fra New York. Jeg vet. Men jeg digger det.



Siden det ser ut som et 75-årig fengselsopphold stort sett har satt en stopper for rapkarrieren hans, kommer det etterhvert en oppfølger til posten, etter jeg har lettet noen andre sider for greiene jeg trenger. BRB.

3 kommentarer:

  1. eg har kubbet for mye på max B. Fuglegjeng, rosa skinn, Chop-chop, snitt-snitt, PRRRR

    SvarSlett
  2. Blodig nice. Ka e beaten? Ringer bjeller men tar an ikkje.

    SvarSlett
  3. Det her:
    http://www.youtube.com/watch?v=9JjzfxiaXH8

    Bond-låter frem til begynnelsen av 90-tallet >>>

    SvarSlett