torsdag 16. desember 2010

K-bave anbefaler:

Vi gikk fra to te en følgere no i kveld, eg håper når dokker internettrotter følger di der fjortiskjerringene som tar bilde av tannkosten så di får max gelter i skoffen så e det fordi det e gratis runkemateriale, og damen dokkers som dokker deler fittemac med ikkje reagerer feil på å se lillelea14.blogspot.com poppe opp i browseren, for ellers så e dokker bare helt og holdent blodig stygg.


Men for han ene kisen som følger oss, for muren og G-huset, og for alle som e for lat te å følge en drit men som kanskje reker seg innpå her mens di rullar seg en bønne, ska eg komme me første bloganbefaling :




Lil Boosie 25th hour mixtapen, der han har plukket låter (ikkje beats) som han digger sjøl. Du kan høre det e låtene det går i pga han sender sangen i ganske tematisk samme retning som di som brukte han før, henter fram igjen stemningen fra orginallåten så og si. Det e eg fan ut av, og eg e og fan ut av alle låtene han velger her, fra Puff Daddy "missing you" te "gotta be a G" som e den på låten eg lå ut der.

Generelt e det her en god introdoksjonstape te Boosie, spesielt for di som sliter litt me Baton Rogue soundén som e jæla fremtredende for Boosie sånn ellers. For meg fungerer han fint som et avbrekk te den vanlige lyden, eg digger Baton Rogue opplegget men det får ørene te å blø etter en time eller to.

http://www.sendspace.com/file/le7729

last an ner, kos deg me ekteste rapperen som kom i gamet sidn z-ro.

3 kommentarer:

  1. E D NOKKEN SOM HAR MELDT SEG UUUT? FUNKASJE.

    SvarSlett
  2. oppfordring mottatt og godtatt! mateste blogskien ever, og den eneste eg har lest mer enn 1 gang. Feita anbefalinger og god stemning. keep it up. PS: ble litt skuffet over at ikkje lillelea bloggen var en bøff....hahah

    SvarSlett
  3. heftig blogg man! Boosie er sannheten

    SvarSlett