onsdag 15. desember 2010

Muren is back, mothapluckas

Oi, eg registerer at det har vært nokke ekte kiser innpå her og gitt lyd i fra seg, spess når det gjeldar Texas. Ka tenker dokker om det her?




Eg må si eg e mer positivt overrasket enn forventet. Litt av minusen me Muren tidligere har vært at det har vært sprikete, og ikkje helt gjennomarbeidet. Sjøl om di alltid har visst ka di vil drive på med, så har den ferdige musikalske drakten det befinner seg i ikkje alltid reflektert viljen som prøvde å få det te. Låten her e ganske kreativ, sjøl om an befinner seg i rap/rock terretoriet kor mye e blitt gjort før, synst eg Muren vrir det greit i sin retning. Beaten åpner meget pent, og trommene har solid drive. Litt usikker på den dø-dø-dø-døøøø synthn, men det e gjerne bare meg. Energien i rappingen, vekslingen mellom H og Flex i refreng-delene fungerer mat, gaulingen gjør di fint begge to, med solid stemmeprakt og mer enn nok energi.

Her vil eg faktisk ta frem H sitt vers, etter at han har beskrevet en 4-5 forskjellige tyrkar-trix som e- eller e på vei inn i blodet, før han skriker " DET E MANDAAG". LAttakick.


Tipper dette blir en hit blant folk i joggedress som lever på litago og boller, og snottikkar som har lattakick på di der folkene.

Ps: t2cb, ka sier folket på gaten? eg ble hardt anbefalt det av en kis me Dj Paul arm her for et år tebake, han sa : " det e lattakicken på fjodde shant, utn dankingsn, så e det guff-flytn, du blir dønn i støtet, men utn at du e hypp på å bygge ikea-møbler, shant? og så litt knips oppå der, shant. litt sånn boblar og fargar og sånn shant, sykt oppsig.

4 kommentarer:

  1. Knipserap for å trekke småripsrap. Alle diggar muren!

    SvarSlett
  2. bergen diggar muren hvertfall! ka me det droooooge då, gje meg nokke info!

    SvarSlett
  3. dette e dritfett! muren e best.

    FLEX 4 PREZ!!!!!!!

    SvarSlett
  4. e jo nesten så fengende at de kan ta fanbasen til Hellfuck.

    og det hadde jo vært digg hvis hellfuck mistet lisvgrunnlaget sitt

    SvarSlett