tirsdag 8. mars 2011

Domino-effekten



My minds fucked up on Chocolate Thai /
Feelin kinda freaky and that's no lie/
Now I need a chiq thaz proper and fly/
so break me off a piece of that sweet potato pie/

Asså, mange mener seksualitet i rap e sketchy, eg vil hevde det motsatte. I vanlig musikk og ofte i samfunnet vårt blir alvorlig kjærlighet og alt det medbringer seg satt i dønn motsatt hjørne som kåtskap. Det e seff helt fåkket. Takke meg lov at Domino kom og reddet meg i 12års alderen, så eg skjønte at den trangen eg hadde te å stikke jøden,fingen, øreflippen, enden på kosteskaftet, ja ka så helst opp i skjørtet på jentene på skolen, ikkje var tegn på en nedrig sjel og at Gud hatet meg. Tvert i mot, e du kåt e det stort sett et tegn på at du e sunn og frisk.

Det e når du begynner på tvile på din ungdommelige intiusjon, som Gud rettelig har gitt deg for at du skal finne glede i andre, at ting begynner å loke te. Då blir det et "spill" og du lurer på "ka tenker hon egentlig.. lille horen" og så e du der på nach me ryppene i champagneglasset te en 17åring som gikk på metro på første gang og uheldigvis endte opp me deg, og ikkje meg.


Ellers kan to andre ting nevnes. 1: eg har, dog underbevisst, latt Domino være mitt stilforbilde helt siden den tiden der, en rein og enkel svart genser, baggy bukse + en flaos chain, iz moi!

2: Og dette henger sammen med 1, damene i denne videoen, HERREGUD! denne her, og fåkking dette her :



har gjort meg ute av stand til å fullverdig sette pris på nokken andre kvinner enn negresser i 90-talls rap og rnb videoer. Faen hele stilen, måten di går på, måten di ser seg rundt på, måten di kan være så klar over kor forbanna deilig di e uten å bli kalde, arrogante fittekjerringer... TIDSMASKIN plis! Og som sagt, det må vel derfor eg kler meg som Domino, i håp om å få damene hans. Helt greit at di no e 45, eg e fortsatt higen.

3 kommentarer:

  1. Ja, nok en grunn til å elske gangstarap. Ingen setter navn på følelser knyttet til seksualitet som disse. Hard as a shell on the outside, men myk som marshmallows on the inside. Ingen på øyskysten har vært i nærheten av å spytte hardfelt feelings om kvinner med større kredibilitet enn gangstarappere fra vest/sør. Om dette gjøres på en ironisk, oppriktig eller hatefull måte spiller ingen rolle. For det gjøres med humor og sjarm all the way. For min del var det too short som gjorde susen i tenårene.

    Siden det tross alt kvinnedagen er straks over så får jeg dele denne godbiten fra smått legendariske Darkside fra Sac-town. Som for meg er kroneksempelet på hvorfor gangstarap er det beste siden oddvar brå. This goes out to the yeast-infected, gonorrhea having, chlamydia carrying, stanky cock hoes:

    http://www.youtube.com/watch?v=kLDitGAUrno

    fred ut til pimps, playas and hustlas på k-bave, rett ut av gata sånn som boblejakka fra døden på oslo s og med større kølle enn shampo som bergens store sønner sa det i gamle dager.

    SvarSlett
  2. Hehe, faktafaen, hele greien

    SvarSlett
  3. Men faen heller, damene i blackstreetvideoen er diggere, hvorfor bruker ikke hele laget snekkerbukse og hvit tee som Blackstreet? Hehe

    SvarSlett