lørdag 19. mars 2011

Insomnia pt.1

Kem sa det va sunt å kule an? Sittar oppe i skauen, fåkkje kubbe, og for en litn time siden var eg ute me en øks for å klæsse en snøfonn som falt ner fra taket, eg trodde det var sketchybusiniess på G. Tenkte eg skulle nytte anledningen at AD-en e kommet så kraftig tebake ettar mangel på bjørk i blodet at eg kunne spilt trommehvirvler me lilletåen, med å gje dokker nokke oppsig, mens eg gæflar nokke kvelds.




Et eksempel på kordan naturkatastrofer kan ha nokke positivt me seg, i hvertfall. Marcello måtte ture te Houston sammen me halve Magnolia, nokke som skapte mye fet musikk, og en relativ drøy forhøyning av kriminalstatistikken. Fåkking bounce ass NO skit me mongolide Houston gjeste-vers, og i denne låten, refreng. Z-ro har flott klang i stemmen sin, skjønner ikkje koffor ikkje flere folk bruker han te hookene sine (sikkart fordi han røykar pcp, har enten py eller noia på deg, og e stræppd lika a modaplokka), men hør no for faen meg her :



e det her 6 år siden? Kul an. Sverger eg e dau innen neste Mandag, hvis livet fortsatt å akselere i det her tempoet. Faen han skriver jo di beste hookene Z-ro :
Good Weed Good Drink Big Money Mayn/ Rollin in sumn foreign on leather grip n grain/ I handle my business so think I deserve to get throwed /

Z-ro fanger sjelen i beaten og setter agendaen for ka som skal preikes om perfekt, drawwln hans henger i komplett harmoni me mongo-ute gitaren og di der feita hvese-tekno lydene som boblar opp og ner, og tekstmessig så henger det fullstendig på grep å bruke den beatn te akkurat det han blir brukt te. Nate Dogg (kvil i fred) hadde sikkart oppsig på det der opplegget her. Pimpen e som alltid Pimpen, blodig oppsig. Tipper han har hjulpet Ro'en me hooket og. Men mitt fav. vers her e Jeezy sitt faktisk, vettafaen om det e fordi vi va smålig på tyrkartrixxne sjøl på den her tidn eller om det bare e den minimalistiske, avbalanserte men sjarmerende måten han leverer verset på eller di meita adlibsne ellr ka faen, men eg kan det dønn i hodet te den dag i dag. Kulan te helvette ner me remixn me han der gamle kameltryne fra nyjork, det kan du faen meg spare meg for.


Det vittige e jo at hin fetteren e like fet på syngingen, han gjør det bare mye sjeldnere, kanskje fordi han har fått en sånn mild syngestemme som bryter helt me den der beinharde "døden preiker te deg" vokalen han har lagt seg te di senere år som rapper. Speist at ikkje di to har omvendt sangstemme enn det di har, egentlig. Her hørar du di back 2 back gjøre greien sin som det aldri kommer til å bli gjort igjen :




Folk har alt for lite kjærlighet for dougie D forrestn.
da r33lness. bitches. Forresten, eg satt og danket meg foran tv-en her oppe sidn eg ikkje har heme så kom det der dansken og fingern greiene, drev di å ble stukket av bier og gren og greiar, kom bestemor forbi, sa bare : for nokken pingler.. så gikk hon vekk. Letteid.

3 kommentarer:

  1. Kun feite låter. Get Throwed og Nothing Left to Live For tar meg tilbake 5 år som om det var i går.

    SvarSlett