tirsdag 1. mars 2011

Tilbake til Spellemann


Leste nettopp et innlegg på bloggen til Lars Vaular, som handler om hvordan han er nominert til 4 Spellemann og greier og greier. Kunne ikke annet en synes det er en skam at han ikke har fått noen av de der prisene før. Det er på tide liksom. Shit, til og meg JEG fikk mest fremgangsrike på foppallaget en sesong, så det får være grenser. Ta i et tak:

Årets musikkvideo - En Eneste - STEM!

Årets hit - Rett Opp Og Ned - STEM!

Siden Lars done blew up like a muuug tenkte jeg det nye materialet kan stå for seg selv, mens K-Bave heller tar seg av å holde relikviene i live. Vi tar det fem vintre tilbake og dropper denne på deg:


Tier'n & Lars - Tro På Meg

Rett og slett fordi det var sånn omtrent den eneste låten jeg fant fra Tilbake til stripa: Forberedelsen. Bare den teipen alene er verdig en heders-Spellemann. Den beste norske raputgivelsen, jeg kødder ikke. Gratis smiley til førstemann som laster opp.

4 kommentarer:

  1. eg har an. eg kan laste opp i kveld .

    SvarSlett
  2. ah, har lett etter den en stund nå, hadde vært mat om dere lastet den opp på greiene her..
    Martin h

    SvarSlett
  3. Forberedelsen og frykt og avsky var milevis foran norsk rap på den tiden og de skivene har holdt seg jævlig godt. Noe av det beste som har kommet ut spør du meg. Ikke mye norsk rap som fucker med de der. Si hva dere vil om Tiern, men shit, når han treffer så treffer han. Synes de funka jævlig fett som duo.

    PS: Finnes Forberedelsen i hardcopy? Har bare we are the champs og frykt og avsky hardcopy.

    SvarSlett
  4. Så vidt jeg husker var det vel enten å bestille pakke fra Steez.no eller hooke opp med Leo på Torgallmenningen for å få tak i hardcopy, hehe... Tror jeg har en liggende og slenge i en pappeske et eller annet sted, men aner ikke hvor. Blir imponert hvis de fortsatt er å oppdrive. Skulle faen meg blitt trykket opp på nytt.

    SvarSlett